Sunday, May 22, 2011

Pengalaman Cinta Paling Memalukan

hello..  ^-^




seingat aku.. kisah yang aku nak cerita ni terjadi dalam 5 or 4 tahun lepas.. masa tuu aku sekolah kat SMK Munshi Ibrahim Labis..   syok sekolah tuu..  :)




tapi hari ni bukan nak cerita pasal ke-syok-kan sekolah tuu.. nak cerita pasal cerita cinta yang paling dasyat dan memalukan lah aku pernah dengar.. bukan aku yang bercinta ok? heheh.. tak main la cintan-cintun masa tuu.. 





umur aku 14 masa tuu.. dan sudah tentu lah classmate aku semua 14 tahun..kami budak KAA (kelas aliran agama).. soo semua duduk asrama dan asrama pulak 3dorm je.. soo semua orang kenal semua orang..





semua orang kenal si maisara (bukan nama sebenar).. gaya dia memang pelik sikit.. budak kelas aku selalu mempermainkan dia.. dia takde kawan rapat.. tapi dia selalu buat baik dan belanja orang.. 



dia pernah bagi orang minum  bliss (yogurt drink) yang berharga 4ringgit lebih yang dia beli kat kedai worldcome.. masa tuu sebab duduk asrama.. air tuu kira sangat mewah ok.. dan kami telah minum air tuu sampai nak habis.. memang kejam.. macam buli kan?  T__T





semua orang kenal jugak si adam (bukan nama sebenar).. budak setahun lebih tua dari kitorang.. handsome yang amat.. lebih kurang asyraf sinclair..





nak dijadikan cerita.. si adam ni entah macam mana telah di cabar oleh kawan-kawannya untuk menghantar surat pada si maisara.. 




"I dah lama pendam perasaan kat U.. petang ni kita jumpa bawah pokok kelapa kontot depan asrama ok? I nak bagi U hadiah

love,
adam"






mungkin macam ni kot suratnya.. aku tak pasti..



jadi si maisara dengan semangat riang ria sebab ada laki handsome gila vavi suka kat dia telah menunggu di bawah pokok kelapa kontot macam dijanjikan.. 



dan adam pun datang dengan muka poyo.. maisara punya jantung maybe dah berdegup kencang masa tuu... pertemuan tuu disaksikan oleh membe2 adam..


"sebenarnya bukan aku yang tulis surat tuu kat ko.. membe aku yang tulis.. ko ingat ada orang nak suka kat ko ke?"





kata adam lalu terus belah dari tempat tuu..




maisarah pun terpaku masa tuu.. malu teramat malu..






aku tak boleh bayang kalau perkara ni terjadik kat aku.. mesti trauma kalau ada orang ajak jumpa bawah pokok kelapa...


hmm.. walau macam mana teruk pun orang tuu.. aku rasa siapa pun tak layak diperlakukan macam tuu.. kesian sangat..



jangan buat macam ni kat orang ye.. t kena kat muka sendiri. baru tau rasa macam mana..








p/s : nama di ubah untuk protect privasi orang sebenar.. cerita jugak diolah sikit untuk menambahkan ummmphh nye..


p/ss :  entry ni diilhamkan oleh contest ni.. 


klik SINI untuk join..

saya nak tag..







dats all.. ^-^

24 comments:

Oopss..Cikgu Cinta said...

thanks ya all the best :)

Cik Awan Dyana :) said...

wahh !! jahat tol laki bajet macho tu .. kesian gurl tu .. hukhuk

faralysa said...

wow.. sngguh kejam.. ksian si maisara.. hmm :S

SyafiqahSyaza(SweetSyaza) said...

isk,kesiannyerrr.... jaat tol si adam tuh..dush3!!!

IJAT360 said...

hurm..kelas RKA..rasanya kenal 2 3 orang tu...tapi tak semua..adreena kenal tak? haha..

EZAD AMIR said...

wahhhh..dak sekolah agama rupenya..hebat2

cikcomot said...

Ooopss.. cikgu cinta :

heheh.. welcem cikgu.. :)

cikcomot said...

faralysa :


sgt2 kesian.. laki tuu n mmbe2 dye patut di bako sampai hangus kan? hukhuk..

V_V

cikcomot said...

Cik Awan Dyana :


tau tak pe!! mmg kejam sgt2.. T__T

cikcomot said...

ijat :


hahah.. kenal sangat.. satu kelas dulu tuu..

:D

cikcomot said...

SweetSyaza :

taw takpe kak.. jom kite blasah si adam n membe2 nye sampai lebam..

:D

cikcomot said...

dark :


hahah.. skola ni bkn skola agama pun.. ramai cina..

masa fom 1 skola kat smka.. pas tu pindah.. sebab... erkkk.. ade la.. hehe

:D

iyou said...

jahatnya!!!! laki ensem tuh pn jahat.. x guna ensem klu x de budi bahassa.. at least ckp la elok2 kt maisarah tu bkn dia yg tulis..

be fren sudah.. =)

Scya Lollita said...

nak sepak2 adam n d'geng !




**tp adam cik scya hensem dan baik (mse drjah 3)

diana said...

nama maisara tu sama macam nama anak akak..
heheehe...

cikcomot said...

iyou :


biase lah.. kalau lelaki yg dah pasan die ensem sgt.. mulut tuu kadang bukan boleh dijaga.. huhu

cikcomot said...

syiera :

yeah.. jom kite sepak terajang diorang ramai-ramai kak.. hahah :)

cikcomot said...

diana :


ye ke kak? ohoho..sorry.. kite main bubuh je name tuu..

yg pasti bukan anak akak kan?

:D

josrevalution said...

tersentak nak bace..hehe..
photoinstrument 4.5 build-479full mencantikkan wajah

CikHaniBhulat said...

comel la doodle...jhat nye adam....

nur ain aqilah said...

jahat ya amat .... !!!! klau lhaa ain , ain bagi penampor je ~~

nur ain aqilah said...

jahat ya amat .... !!!! klau lhaa ain , ain bagi penampor je ~~

Anitafasha said...

Kesiannya maisara tu. Pijak2 je laki macam tu. Hensem tak hensem belakang kira.

Muhammad Khairul Fahmi said...

kesian kat maisara tu...huhu..
mcm ceta dlm film pla kn..hihi
btw..nice entri!...
xpa nnt ada gak balasan org yg b'buat kejahatan tu...^_^